فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد؛

آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی در ۶۰۰ نقطه استان سمنان

سردار «حمید دامغانی» گقت: عملیات دفاع بیولوژیک را در ۴۰۰ نقطه شهری و ۲۰۰ نقطه روستایی با ۲۵۰ دستگاه خودرو که بخشی از آن متعلق به بسیج و سپاه و بخشی مردمی است در سطح استان آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 28March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم افتتاحیه عملیات بیولوژیکی سپاه استان سمنان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار ذاشت: امسال برای دومین سال متوالی جشن روز پاسدار به شکلی دیگر برگزار می‌شود؛ سال گذشته این جشن تبدیل به جشن خدمتگزاری پاسداران در مناطق سیل زده شد و امسال نیز این جشن در خدمت به نظام و مردم و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هویت این نظام و انقلاب به مردم گره خورده است، افزود: سپاه از روز‌های آغازین تاسیس در همه حال به مردم خدمت رسانی کرده و هیچگاه ملت شهید پرور ایران را تنها نگذاشته است، در این ایام نیز سپاه استان سمنان با به کارگیری همه‌ی قدرت و ظرفیت خود در حال مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز با توسل و توکل و با استعانت از روح پاک شهدا این عملیات دفاع بیولوژیک را در ۴۰۰ نقطه شهری و ۲۰۰ نقطه روستایی با ۲۵۰ دستگاه خودرو که بخشی از آن متعلق به بسیج و سپاه و بخشی مردمی است در سطح استان آغاز می‌کنیم.

وی افزود: این عملیات با رمز «یا اباعبدالله الحسین (ع)» و با ظرفیت ۲ هزار نفر آغاز می‌شود، همچنین تعدادی اقلام بهداشتی در مناطق آلوده به صورت رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار