بر اثر عارضه قلبی؛

مادر شهید غلامرضا دهانی سمیرمی درگذشت

حاجیه خانم سلطانی مادر شهید والا مقام علامرضا دهانی سمیرمی درگذشت.
کد خبر: ۳۸۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 28March 2020

مادر شهید غلامرضا دهانی سمیرمی درگذشتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حاجیه خانم سلطانی، مادر شهید والا مقام غلامرضا دهانی سمیرمی صبح جمعه ۸فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.

خانواده این مرحوم اعلام نمودند که با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، جهت پیشگیری و عدم گسترش وسلامتی دوستان و سروران گرامی، مراسم بزرگداشت این مرحوم در زمانی مناسب برگزار خواهد شد.

خانواده ایشان همچنین از عموم مردم خواستند بخاطر  سلامتی و عدم تجمع در  مراسم خاکسپاری نیز شرکت نکنند.

شهید علامرضا دهانی سمیرمی فرزند عباس  در ۲۰تیر ماه ۱۳۴۶در سمیرم متولد شد، وی پس کلاس درس به کشاورزی مشغول می شد ، طبیعت آرام و سرسبز سمیرم او را آرام  و شکیبا ساخت. سن و سالش کم بود ولی پاکی دلش به پهنای آسمان می رسید.

شهید دهانی  در شانزدهمین بهار زندگی اش در پی فرمان امام خمینی (ره) عازم جبهه گردید ولی چون سن کمی داشت اجازه شرکت در عملیات را نداشت و در بیمارستان شهید بقایی اهواز در پشت صحنه مشغول به خدمت شد؛ بعد از آن در پادگان امام حسین (ع) اصفهان آموزش رزمی دید و دوباره عازم جبهه شد و سپس دوباره به اصفهان برگشت و آموزش غواصی را با موفقیت به پایان رسانید و راهی جبهه ها گشت.

او در تیپ قمر بنی هاشم به فرماندهی عباس کیانی ، خط شکن و آر پی چی زن خط بود و بدون هیچ ترس و واهمه ای به دل دشمن می زد و سر انجام در اسفند۱۳۶۳در عملیات بدر پس از رشادت های فراوان جان به جان آفرین تسلیم نمود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار