فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر در گفتگو با دفاع‌پرس:

تولید روزانه بیش از 1000 ماسک توسط بسیج خواهران کوی سازمانی پادگان

سرهنگ ستاد «هرمز طبرخونی» گفت: روزانه بیش از 1000 ماسک توسط خیاط‌خانه و بسیج خواهران کوی سازمانی تولید که به شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر تحویل داده می شود و همچنین 2000 عدد محلول ضدعفونی و بروشور در بین همشهریان توزیع می شود.
کد خبر: ۳۸۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 28March 2020

سرهنگ ستاد «هرمز طبرخونی» فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجب شیر در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس آذربایجان شرقی در خصوص اقدامات و تمهیدات پادگان شهید برخورداری عجب شیر در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح ، پادگان شهید برخورداری از اولین روزهای مبارزه با این ویروس وارد عمل شده و اقدام به ایجاد پایگاه پایش سلامت در ورودی بخش قلعه چای نموده که هر روز نزدیک به 600 خودرو ضدعفونی شده و نفرات داخل آن غربالگری و در صورت مشاهده هر گونه علائم خاص به شبکه بهداشت و درمان معرفی می شود.

طبرخونی افزود: یک تیم خاص برای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر و روستاهای نزدیک شهرستان عجب‌شیر تشکیل شده است که با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان این کار را روزانه انجام می دهند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای سربازان آن پادگان توضیحاتی ارائه و خاطرنشان کرد: والدین سربازان هیچ دغدغه‌ای در مورد سلامت سربازان نداشته باشند و شاید هیچ خانه ی به اندازه پادگان در مورد سلامتی فرزندانشان تلاش نکرده است، وی از تب سنجی سربازان در بدو ورود به پادگان، ضدعفونی استراحتگاه های آنان و اطلاع از سلامتی سربازان از طریق تلفن در زمان مرخصی آنها را از دیگر اقدامات این پادگان دانست که خوشبختانه تاکنون هیچ سربازی و خانواده آنها مبتلا به کرونا نشده اند.

فرمانده پادگان شهید برخورداری گفت: روزانه بیش از 1000 ماسک توسط خیاط‌خانه و بسیج خواهران کوی سازمانی تولید که به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل داده می‌شود و همچنین 2000 عدد محلول ضدعفونی و بروشور در بین همشهریان توزیع می شود.

وی گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس و تا آخرین نفس در کنار مردم ولایتمدار ایستاده است و انشاءالله بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا و برگزاری جشن ملی و شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار