مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

افتخار سپاه به تبعیت از ولی‌فقیه است / سپاه همیشه خود را فدایی ملت می‌داند

«حجت‌الاسلام کاملی‌فر» گفت: افتخار سپاه به تبعیت از ولی‌فقیه است و همیشه در همه صحنه‌ها هرجا که مردم به کمک نیاز داشته‌اند، فرزندان سپاهی آنها به کمک‌شان آمداه‌اند و همیشه و در همه‌جا خود را فدایی ملت دانسته‌اند.
کد خبر: ۳۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ - 28March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «حجت‌الاسلام کاملی‌فر» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از هزاران سردار و پاسداری است که در مکتب حضرت سیدالشهدا تربیت یافته است. 

وی افزود: سپاه افتخارش تبعیت از ولی‌فقیه است و همیشه و هر جا مردم نیاز به کمک و امداد داشته اند، فرزندان سپاهی آنها به کمک‌شان شتافته‌اند. سپاه یارو یاور مردم بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسم کاملی‌فر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و کمک سپاه برای ریشه‌کنی این بیماری تصریح کرد: در ماجرای کرونا نیز شاهد خدمتگزاری بی‌منت سپاه به مردم هستیم. بزرگترین رزمایش بیولوژیکی توسط سپاه پاسداران در سراسر کشور اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: اساساً سپاه خود را خادم و نوکر مردم میداند و به این عناوین نیز افتخار می‌کند. پاسداران همیشه و در همه‌جا خود را فدایی ملت می‌دانند و برای تامین امنیت مردم از جان خود نیز می‌گذرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها