نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

سردار سلیمانی مصداق کامل یک پاسدار واقعی بود

حجت‌الاسلام حسینی صدر گفت: خستگی ناپذیر بودن، خدمت به مردم و حفظ معنویت و ارتباط با خداوند متعال ویژگی مهم سردار سلیمانی است، که این شخصیت را مصداق کامل یک پاسدار واقعی کرده بود.
کد خبر: ۳۸۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ - 28March 2020

حجت‌الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار داشت: امام حسین (ع) به عنوان یک پاسدار واقعی کسی بود که تمام هستی و سراسر وجودش را برای پاسداری از اسلام ناب محمدی به میدان آورد و فدا کرد، لذا روز ولادت ایشان را روز پاسدار نام نهاده‌اند.

وی ادامه داد: پاسدار کسی است که با اقتدا به امام حسین (ع) آماده شهادت در راه خداست و هر زمان که لازم باشد جان شیرین خود را برای حفظ و حراست اسلام و انقلاب هدیه می‌کند.

‌نماینده ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به ویژگی های برجسته شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: خستگی ناپذیر بودن، خدمت به مردم و حفظ معنویت و ارتباط با خداوند متعال ویژگی مهم سردار سلیمانی است، که این شخصیت را مصداق کامل یک پاسدار واقعی کرده بود.

وی گفت: یکی از ویژگی های مهم پاسدار واقعی این است که هرجای از جهان که صدای مظلومی شنیده شود به آن پاسخ مثبت دهد و در کنار مظلومین باشد.

حسینی صدر در پاسخ به این سوال که چرا دشمنان با سپاه سر عناد و دشمنی دارند ریشه دشمنی دشمنان با سپاه پاسداران را در خدمت سپاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم دانست و تصریح کرد: دشمن باید از نیرو خدومی که در خدمت مردم است و به نظام اسلامی پایبند و وفادار است عصبانی باشد و هرجای که دشمن از آن عصبانی باشد نقطه قوت ماست.

حجت الاسلام حسینی صدر در پایان خاطرنشان کرد: مردم قدر سپاهی را که متعلق به مردم است و از متن مردم خارج شده و به همین مردم خدمت می‌کند بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار