فرمانده تیپ 18 سپاه الغدیر یزد؛

قرارگاه زیستی سپاه الغدیر در کنار مردم است

سردار حسن علیزاده با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه در راستای مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در یزد است،گفت: قرارگاه زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 28March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسن علیزاده» فرمانده تیپ 18 سپاه الغدیر یزد در مراسم رزمایش پدافند میکروبی یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد، اظهار داشت: از ابتدای همه‌گیر شدن ویروس کرونا در این استان، مجموعه بسیج و سپاه الغدیر در کنار مدافعان سلامت با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی به صحنه آمده و برابر دستور رهبر انقلاب اسلامی خدمت رسانی همه جانبه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه 9 کارگروه تخصصی برای مقابله با شیوع کرونا توسط سپاه الغدیر در یزد راه‌اندازی شده است، افزود: کارگروه «رصد و پایش»، «بهداشت و درمان»، «نیروی انسانی»، «اطلاع رسانی و افکار عمومی»، «پشتیبانی» و کارگروه «رفع آلودگی و گندزدایی» از جمله کارگروه‌های اجرایی و در دستور کار سپاه در این استان است.

فرمانده تیپ 18 مردم پایه الغدیر در ادامه گفت: کشف و ضبط بیش از 200 هزار دستکش و ماسک، کشف 20 هزار لیتر الکل و بازرسی مستمر اصناف مختلف از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر برای مقابله با ویروس کرونا است.
سردار علیزاده تصریح کرد: راه‌اندازی چهار نقاهتگاه در شهرستان‌های یزد، میبد و اردکان، آماده بکاربودن بیمارستان صحرایی و بکارگیری روزانه بیش از 1500 نیروی بسیجی را یکی دیگر از اقدامات مستمر سپاه برای مقابله با کرونا است.

وی گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط برای تولید ماسک و گان از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان یزد است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه سپاه پاسداران تا آخرین لحظه همراه ملت خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه در بحث مقابله با شیوع کرونا همسو با برنامه‌های مسئولان ارشد وزارت بهداشت و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تدوین و اجرایی می‌‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار