آیت‌الله اعرافی:

آیت‎الله سید جعفر کریمی یار وفادار امام خامنه‎ای و از مدافعان قاطع انقلاب بود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله کریمی، این عالم ربانی را از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و از یاران باوفای امام راحل و همراه وفادار رهبر انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۸۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 28March 2020

مرحوم آیت الله کریمی یار وفادار رهبری و از مدافعان قاطع انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور به مناسبت ارتحال آیت‎الله سید جعفر کریمی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و یار وفادار امام راحل قدس سره الشریف و رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی حضرت آیت الله آقای حاج سید جعفر کریمی طاب ثراه مایه تأثر و اندوه فراوان شد.

آن دانشمند گرانمایه افزون بر مراتب علمی و فقهی در طول عمر شریف خود از مجاهدان در راه خدا و از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و از یاران با وفای امام عظیم الشان (قدس) و همراه وفادار رهبری معظم (مدظله العالی) بود.

خدمات آن فقید سعید در بخش استفتآت امام و رهبری و در مجلس خبرگان رهبری و امور قضائی و مسائل علمی و فقهی و حوزوی از حسنات ماندگار ایشان بشمار می‌آید.

این ضایعه را حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه و علاقمندان آن مرحوم و بویژه به خانواده و بیت شریف و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم. عاش سعیدا و مات سعیدا

نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت بررسی پرونده‌های زندانیان محاکم عمومی با حکم امام (ره) در سال ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری از جمله مسئولیت‌ها و سوابق آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی بود.

آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی ظهر امروز شنبه در سن ۹۰ سالگی در قم به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها