با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از جهادگران عرصه سلامت

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز جانباز، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سپیدپوش عرصه سلامت و طلب عافیت و شفای عاجل برای جانبازان این راه، از تلاش‌های جهادگران و مدافعان عرصه سلامت تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ - 28March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ابولفضل (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این خجسته سالروز از مجاهدت‌های مدافعان سلامت در سنگر مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

روز جانباز امسال حال و هوای دیگری دارد و مردم ایران قدردان مجموعه‌ای از مدافعان میهن یعنی مدافعان حرم، مرز و امنیت تا مدافعان سلامت هستند که در این راه نورانی جانبازی کرده و می‌کنند.

در این پیام خاطر نشان شده است: رحمت خدا بر نفس‌هایی که در راه دفاع از جان، مال و سلامت مردم مؤمن ایران زده می‌شود، درود خدا بر دستها و پاهایی که برای دفاع از این خاک پاک بر زمین افتاد، سلام خدا بر لحظه لحظه تلاش جهادگران عرصه سلامت که این روزها به قیمت به خطر افتادن سلامت و جانشان، با امید به لطف الهی در حال خدمت به بیماران هستند.

در این پیام تصریح شده است: صدها تن از کادر درمانی کشور با تعهد و امید به این بشارت بزرگ، سلامتشان را برای درمان بیماران به خطر انداختند و خود نیز به بیماری مبتلا شدند و ده‌ها تن از آنان نیز در راه خدمت جان سپردند.

در پایان این پیام آمده است: درود و غفران خدا بر شهدای سپیدپوش سلامت و عافیت و شفای عاجل نثار جانبازان این راه.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها