مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جانبازان نزدیکترین قشر به شهداء هستند

سردار عباس یوسفی گفت: جانبازان نزدیکترین قشر به شهدا بودند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند. اما تقدیر این بود که شهدا مهمان خدا شوند و جانبازان در این جهان و در ظلّ کرامت‌های الهی باقی بمانند تا حجتی بر مردم باشند و به آنان درس مقاومت بیاموزند.
کد خبر: ۳۸۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ - 29March 2020

چه جایگاهی بالاتر از این که جانبازان عزیز، نزدیکترین قشر به شهداء هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان به مناسبت سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیامی را خطاب به جانبازان خوزستان قهرمان صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

«جانبازان این آیه های ایثار که مایه افتخار جامعه اسلامی ما هستند، پا روی خواهش های نفسانی خود گذاشتند و به دنیای پر زرق و برق مادی پشت کردند و در میدان جهاد اکبر پیروز شدند. آنان برای یاری رساندن به اسلام و انقلاب به جبهه های نبرد شتافتند و در مقابل دشمنان دین و استکبار جهانی مقاومت نمودند و از میدان جهاد اصغر نیز سربلند بیرون آمدند و برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی مانا و ماندگار شدند.

جانبازان عزیز نزدیکترین قشر به شهدا بودند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند و این بالاترین سعادت است. اما تقدیر این بود که شهدا مهمان خدا شوند و جانبازان در این جهان و در ظلّ کرامت های الهی باقی بمانند تا حجتی بر مردم باشند و به آنان درس مقاومت بیاموزند.

همه می دانیم که از جانبازی تا شهادت هیچ فاصله ای نیست و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) «جانبازان شهیدان زنده انقلابند». جانباز همزاد شهادت است. جانباز همان شهیدی است که بقایای پیکرش در عالم خاک جا مانده است تا درس عبرتی باشد برای ما که فراموش نکنیم خیلی ها از خیلی چیزها گذشتند تا سایه اقتدار و امنیت امروز به ما برسد. 

اینجانب این روز فرخنده را به محضر مقام معظم رهبری که خود نماد جامعه پر افتخار جانبازی است و همه جانبازان ایران اسلامی و بویژه جانبازان سرافراز خوزستان قهرمان تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانیم در این سنگر مقدس، خادمین فرهنگی خوبی برای این قشر پر افتخار و سربلند باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها