فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه با همه توان آماده خدمت به مردم است

سردار عابدین خرم گفت: آیه‌ای که روی آرم سپاه نقش بسته در حقیقت آیه آماده باش پاسداران انقلاب اسلامی بوده و این آیه به ما می‌گوید باید برای پیشمرگی ملت پیشگام بشوید و اکنون سپاه با همه توان آماده خدمت به مردم است.
کد خبر: ۳۸۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 29March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: آیه‌ای که روی آرم سپاه نقش بسته در حقیقت آیه آماده باش پاسداران انقلاب اسلامی بوده و این آیه به ما می‌گوید باید برای پیشمرگی ملت پیشگام بشوید و اکنون سپاه با همه توان آماده خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه سپاه در چهل سال گذشته همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است، گفت: امروز هم بسیج همانند دفاع مقدس برای مقابله با کرونا وارد عمل شد و  اکنون حضور بسیج در چندین عرصه این موضوع را به اثبات می‌رساند.

سردار خرم با اشاره به نقش سپاه و بسیج در مهار کرونا، گفت: بیش از 167 کارگاه روزانه 50 هزار ماسک تولید می‌کنند و هشت هزار نفر از بسیجیان طرح غربالگری را پیش می‌برند  و بیش از 73 درصد مردم استان را غربالگری کرده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی، یادآور شد: با روح مطهر حاج قاسم و آقا مهدی عهد می‌بندیم که در مسیر آن‌ها گام برداریم و در قیامت شرمنده‌شان نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها