با حضور دبیرکل ستاد حقوق بشر

گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگزار می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: ویژه برنامه بزرگداشت حماسه اسلامی آمل در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی نمازجمعه آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ - 20January 2015

گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «غلامحسین شفیع زاده» فرماندار ویژه شهرستان آمل، در نشست خبری ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این که شهرستان آمل دارای قدمت29هزار ساله و مهد علما و بزرگان است، گفت: این شهرستان نخستین جایگاه علویان در استان مازندران بوده و حماسه ششم بهمن هم از افتخارات ماندگار مردم آمل است.

وی، افزود: در این حماسه اسلامی تمام اقشار مردم از نوجوانان تا پیشکسوتان حضوری پر رنگ و ارزشمند داشته و حتی اجازه ندادند دشمنان به مدت چند ساعت در این شهر دوام بیاورند.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با تاکید بر این که اهمیت این حماسه چنان والا است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم و مدیران استان مازندران بارها بر ماندگاری این حماسه بزرگ تاکید داشتند.

شفیع زاده با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن توسط مردم بصیر و ولایت مدار این دیار خلق شده است، گفت: برنامههای بزرگداشت حماسه ششم بهمن باید از حالت دولتی خارج شده و مردم در برگزاری برنامهها مشارکت داشته باشند که همین مردم حماسه سازان واقعه ششم بهمن آمل هستند.

وی با اشاره به این که شهر هزارسنگر آمل شهر بزرگانی چون علامه حسن زاده و جوادی آملی است، بیان داشت: تاریخ گواهی میدهد که شهرستان آمل در تمام دوران با فراز و نشیبهای بسیاری روبرو بوده ولی توانسته است همه آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با تاکید بر این که تمام شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ارزش والایی برخوردار هستند، افزود: در حماسه اسلامی ششم بهمن جانبازان عزیزی حضور دارند که ناشناخته بوده و باید برنامه ریزی خوبی برای دیدار و تکریم از این حماسه سازان صورت گیرد.

فرماندار ویژه آمل، ادامه داد: امسال با ورود استاندار مازندران برنامههای ستاد گرامی داشت در سطح استان برگزار میشود که باید تلاشهای ارزندهای در راستای ماندگاری این حماسه جاویدان صورت گیرد.

شفیع زاده با بیان این که ویژه برنامه بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگزار میشود، گفت: این مراسم در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی نمازجمعه آمل صورت میگیرد.

وی، تصریح کرد: این مراسم بزرگ و ارزشی با سخنرانی دکتر «محمدجواد لاریجانی»، دبیرکل ستاد حقوق بشر و مشاور امور بین الملل قوه قضائیه و مداحی «مجتبی رمضانی» برگزار میشود.

یادآور میشود در پایان رئیس ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از مردم استان مازندران و شهرستان آمل جهت حضور در این مراسم در راستای گرامیداشت شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها