پیام اداره‌کل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جانباز؛

جانبازان سفیران و پیام‌آوران روزهای ایثار و فداکاری هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جانباز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 29March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جانبازان نمادهای ایستادگی و مقاومت و سرمایه‌های معنوی و باارزش ایران اسلامی هستند که از قافله شهادت جا مانده‌اند تا سفیران و پیام‌آوران روزهای عشق و فداکاری باشند و همچنان بر عهد و پیمان خود با ولایت، استوار و محکم ایستاده‌اند.

نام‌گذاری چهارم شعبان سالروز خجسته میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) حماسه‌ساز بزرگ قیام عاشورا به عنوان روز جانباز، نشان از جایگاه والای این یادگاران سرافراز سال‌های حماسه و ایثار است که رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌نظیر آنها برای همیشه بر تارک تاریخ ثبت و ضبط شده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «خاطرات جنگ گنجینه تمام‌نشدنی برای آیندگان است» و جانبازان مانده‌اند تا  این خاطرات را به نسل‌های کنونی منتقل کنند تا در یادها باقی مانده و امتداد یابند، به امید روزی که پرچم اسلام و مسلمین به دست همین نسل و نسل‌های آینده در سراسر گیتی برافراشته شود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت روز جانباز، این روز را به همه جانبازان سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌های محترم آنها به‌ویژه جانبازان پرافتخار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنها را از درگاه خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها