مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار مازندران خبر داد؛

کمک میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونا

«ولی الله شیرامه» گفت: تاکنون علاوه بر حضور پیشکسوتان در کمک به بهبود وضعیت بیمارستان‌ها و ضدعفونی معابر، کمک‌های میلیونی به ستاد مبارزه با کرونا شده است.
کد خبر: ۳۸۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ - 29March 2020

کمک میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ولی الله شیرامه» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات ستاد مبارزه با ویروس کرونا مستقر در اداره کل پرداخت و اظهار داشت: این ستاد با مشارکت شورای پیشکسوتان استان، هیئت رزمندگان استان و کانون‌های بازنشستگان استان فعالیت خود را پس از تشکیل نشست شورای پیشکسوتان استان در 24 اسفند آغاز کرد.

این مسئول گفت: تاکنون علاوه بر حضور پیشکسوتان در کمک به بهبود وضعیت بیمارستان‌ها و ضدعفونی معابر کمک‌های میلیونی به ستاد مبارزه با کرونا شده است.

این مسئول از تهیه روزانه سه هزار عدد ماسک توسط این اداره کل خبر داد و گفت: همچنین روزانه سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و شوینده با همکاری خیرین، پیشکسوتان دفاع مقدس و گروه‌های مردم نهاد تهیه و توزیع شده است.

شیرامه به تهیه 30 سبد کالای معیشتی برای پیشکسوتان نیازمند استان توسط اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: همچنین کمک هزینه معیشتی 10 نفر نیز توسط اداره کل تأمین شد.

این مسئول از تهیه و پخش 500 لیتر مایع ضدعفونی کننده و گندزدایی توسط اداره کل خبر داد و افزود: همچنین در بحث تهیه و تولید خبر با موضوع کرونا تاکنون بیش از 162 خبر در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر شده است.

شیرامه همچنین تهیه پارچه نخی و دوخت پنج هزار عدد ماسک و توزیع آن، کمک حمایتی هیئت رزمندگان در پنج شهرستان، توزیع سه هزار و 603 عدد ماسک و توزیع 14 هزار و 181 جفت دستکش توسط پیشکسوتان کانون بازنشستگان سپاه را از اقدامات این ستاد اعلام کرد.

وی همچنین به اقدامات پیشکسوتان شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: توزیع سبد کالای معیشتی، دوخت ماسک، گان و لباس بهداشتی، ساخت محلول شستشو، توزیع دستمال کاغذی، توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه، ذبح چندین رأس گوسفند، کمک به ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاها، کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان، سم‌پاشی و ضدعفونی معابر و نصب استند تبلیغاتی و ارسال پیامک با موضوع کرونا از جمله اقدامات به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها