تولید ۱۰ میلیون ماسک توسط بسیج اصناف کشور

رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت:تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون ماسک به همت بسیج اصناف در کشور تولید شده است.
کد خبر: ۳۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ - 29March 2020

تولید ۱۰ میلیون ماسک توسط بسیج اصناف کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «غلامرضا حسن پور» رییس سازمان بسیج اصناف کشور در مراسم افتتاح کارخانه تولید ماسک در کهریزک شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک در کشور هستیم و این کارخانه تولید پوشاک به دلیل نیاز کشور تغییر خط داده و نسبت به تولید ماسک اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه واحد‌های خانگی و جهادی مشغول تولید ماسک هستند، عنوان کرد: تمامی ماسک‌های تولید شده در مجموعه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی و درمانی و خدماتی توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات هم کارگاه‌ها نسبت به تولید ماسک مورد نیاز، اهتمام گسترده ورزیده اند، مردم اطمینان خاطر داشته باشند که در زمینه تولید ماسک هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: پس از تعطیلات پایان هفته حتما تولیدات نیز افزایش خواهد یافت.

رییس بسیج اصناف کشور گفت: بسیج همیشه، تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند و قطعا کرونا را هم با فعالیت گسترده شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی، مساجد و حسینیه‌ها به صورت گسترده فعالیت می‌کنند.

حسن پور با بیان اینکه بسیج مستضعفین طی اعلام رییس این نها ۴۰ میلیون ماسک تولید کرده است، اظهار داشت: پس از برآورده کردن نیاز کشور، آمادگی کمک به کشور‌های اروپایی در زمینه تولید، عرضه و توزیع ماسک را داریم.
تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک مورد نیاز جامعه

مدیر کارخانه تولید ماسک در کهریزک شهرری اظهار داشت: بر اساس نیاز و درخواست جامعه این کارخانه پوشاک تغییر خط داده و نسبت به تولید ماسک اقدامات خود را آغاز کرده است.

محسن اسماعیلی افزود: استارت و آغاز کار با تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک آغاز شده که پس از تعطیلات تولید ماسک به روزانه ۱۵۰ هزار عدد افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: یک سالن دوخت لباس ایزوله با تولید روزانه ۱۰ هزار لباس از این دست آماده شده است. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

همچنین دو هزار و ۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار