بیان فعالیت‌های «علی کرم‌زاده» در دوران دفاع مقدس از زبان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به بیان فعالیت ها و اقدامات ارزنده همرزمش «علی کرم‌زاده» در دوران دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۳۸۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 31March 2020

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از همرزمش «علی کرم زاده» می‌گویدسرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی از همرزمش «علی کرم زاده» که چند روز گذشته بر اثر ویروس کرونا در خراسان شمالی جان خود را از دست داده است، می‌گوید که در ادامه می‌خوانیم.

«علی کرم زاده» از شهرستان رازوجرگلان در سال ۶۲ وارد جبهه شد و از نیرو‌های فعال در سپاه پاسداران بود که به عنوان فرمانده گردان رسول الله در چند عملیات فعالیت کرد و در عملیات والجر ۱۰ که فرمانده گردان رسول الله بود در منطقه حساس و پرخطر دشت «شلمچه» در روبروی شهر «شانه دری» عراق خط پدافندی داشت و در شرایط بسیار سختی که دشمن طرح ریزی کرده بود تا در منطقه اجرای پاتک کند، گردان او در این جا مقاومت سرسختانه داشت و توانست خط نگهداری خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه «علی کرم زاده» علاقه بسیاری به انجام امور خدماتی داشت در زمان جنگ، نماینده سپاه در فرمانداری آن زمان بود که به رزمندگان دفاع مقدس‌ها کمک می‌کرد و برای تامین برخی از اقلام و سهمیه‌هایی که مربوط به ایثارگران بود کار‌های بسیار شایسته‌ای انجام داد.

امیری ادامه داد: «علی کرم زاده» پس از بازنشستگی به عنوان یکی از نیرو‌های فعال در حوزه کار عمرانی، شرکتی تشکیل داد و در انجام امورات عمرانی استان فعالیت می‌کرد که در سوم فروردین پس از ابتلا شدن به ویروس کرونا در گذشت.

روحش شاد و یادش گرامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار