مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان دیلم؛

برگزاری طرح مهر رضوی در بیمارستان شهر دیلم

حجت الاسلام «سیدغلامحسین موسوی» گفت: حمایت و تقدیر از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت، عیادت و روحیه دادن به بیماران با نام مبارک حضرت رضا(ع) از عمده اهداف طرح است که همزمان در دیگر بیمارستان‌های استان بوشهر نیز اجرا شد.
کد خبر: ۳۸۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ - 30March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام سیدغلامحسین موسوی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی دیلم در اجرای «مهر رضوی» در بیمارستان بقیه الله (عج) دیلم همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام سجاد(ع) این طرح اظهار داشت: حمایت و تقدیر از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت، عیادت و روحیه دادن به بیماران با نام مبارک حضرت رضا(ع) از عمده اهداف طرح است که همزمان در دیگر بیمارستان‌های استان بوشهر نیز اجرا شد.

حجت الاسلام سیدغلامحسین موسوی گفت: در این ارتباط بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی شامل نمک، نبات، گلاب و عطر به بیماران و پرسنل بیمارستان اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام سجاد(ع) کادر بیمارستان و بیماران شهرستان دیلم، ناهار مهمان سفره حضرت رضا (ع) شدند.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم هم با تلاوت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) خطاب به کادر درمان گفت: به همه شما این ایام را تبریک عرض کرده و از زحمات صادقانه تان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در پناه امام رضا (ع) و عنایات خاصه حضرت و تلاش مدافعان سلامت از شرایط کنونی به سلامتی عبور می کنیم.

وی  بیان کرد: این اقدام موجب دلگرمی و شادی و تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی شده که با هماهنگی رئیس و مدیر داخلی بیمارستان علاوه بر بیماران، تمام کادر درمانی از غذای تبرکی حضرت رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار