بیانیه اداره کل حفظ آثار استان کرمان به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین؛

ایران اسلامی با انسجام ملی مقابل توطئه‌ها ایستاده است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار استان کرمان به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین آمده است: ایران اسلامی با انسجام ملی مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم جهانی با امید به آینده روشن ایستاده است.
کد خبر: ۳۸۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 31March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«۱۲ فروردین روز تجلی اراده مردم در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این روز جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی و فریاد بلند و پر طنین ملت فرهیخته و بصیر ایران به برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

این روز بزرگ یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است، از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.»

انقلاب اسلامی، پدیده‌ای حیرت انگیز می‌باشد و تثبیت انقلاب و ایجاد ارکان اداره کشور به سرعت هرچه تمام‌تر ایده و اعتقاد راسخ حضرت امام خمینی (ره) بود و همه سعی خود را بر آن داشت تا کلیه راه‌های استقرار حکومت انقلابی بر اساس روال قابل پذیرش عقل و منطق بپیماید و همچنین حکومت را بر پایه خواست نظر مردم مطرح نمود، تا همه امور با آزادترین روش‌های حکومتی طی شود و این در بین سایر کشور‌های امروزی بی سابقه بود.

ملت ایران با پایه گذاری چنین تفکری به خود می‌بالد و برای به سرانجام رساندن آن سخت می‌کوشد و امروز بعد از ۴۱ سال نتایج این جهاد همه جانبه که اقتدار فکری و عملی جمهوری اسلامی است را در دنیا می‌بیند و هرچند که ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی به دشمنی با این تفکر و حکومت، سخت کمر بسته‌اند و همه تلاش خود را برای شکست این انقلاب به کار گرفته اند، اما ملت ما با ایستادگی و مقاومت جانانه نقشه‌های آنان را نقش بر آب نموده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن تبریک سال جدید، سالگرد ۱۲ فروردین روز تحقق اراده ملی را به همه ایرانیان به خصوص هم استانی‌های عزیز تبریک می‌گوید و همانگونه که ملت با اتحاد و همبستگی توانسته اراده ملی خود را با اقتدار به دنیا نشان دهد، امروز هم با انسجام ملی مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم جهانی با امید به آینده روشن ایستاده است، که با استعانت از خداوند متعال، پیمودن راه شهدای عزیز و تاسی گرفتن از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم این مسیر پیروزی را به خوبی طی کنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار