استاندار چهارمحال و بختیاری:

دوازدهم فروردین ماه، سالروز تبلور و تجلی اراده ملت قهرمان ایران است

اقبال عباسی در پیامی دوازدهم فروردین ماه را سالروز تبلور و تجلی اراده تزلزل ناپذیر ملت قهرمان و حماسه ساز ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تایید مردم سالاری دینی و سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش دانست.
کد خبر: ۳۸۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 31March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

«دوازدهم فروردین ماه، سالروز تبلور و تجلی اراده تزلزل ناپذیر ملت قهرمان و حماسه ساز ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تایید مردم سالاری دینی و سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.

روز جمهوری اسلامی، یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت به پاخاسته و قهرمانی که برای تعیین آینده روشن خویش و استقرار و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه پرسی تاریخی سال ۱۳۵۸ مشارکت فعال و شورانگیز داشتند و یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی تجلی یافت.

اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را بە آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان با توکل بە الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها