توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در رباط کریم به همت خادمان امامزاده «عمادالدین (ع)»

خادمان امامزاده «عمادالدین (ع)» در رباط کریم اقدام به تهیه و توزیع ارزاق معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان کرده‌اند و تاکنون دو هزار بسته ارزاق بین مردم توزیع شده است.
کد خبر: ۳۸۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 31March 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امامزادگان استان تهران پس از تعطیلی به دستور وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به تولید و توزیع ماسک کردند.

بر همین اساس، امامزاده عمادالدین (ع) در رباط کریم نیز در فضای امامزاده با قراردادن چرخ‌های خیاطی برای تأمین ماسک مورد میان مردم این منطقه، وارد عمل شد و روزانه بیش از هزار ماسک توسط خادمان افتخاری این آستان تولید و توزیع می‌شود.

همچنین با توجه به تعطیلی کسب‌وکار‌ها و ایجاد مشکل در تأمین معاش برای برخی از مردم، بخشی از موقوفات مرتبط برای تهیه ارزاق معیشتی اختصاص پیدا کرده است و بسته‌های ارزاق توسط خادمان این آستان تهیه و در بین مردم کم‌برخوردار شهرستان رباط کریم توزیع می‌شود. تاکنون این بسته‌های معیشتی بین دو هزار خانواده کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در رباط کریم به همت خادمان یک امامزاده

اداره اوقاف استان تهران به منظور اقدامات جهادگونه برای مبارزه با کرونا یک‌ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از موقوفات خیران را به این موضوع اختصاص داده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها