مسئول بسیج جامعه زنان دزفول:

خواهران بسیجی از هیچ تلاشی برای مبارزه با ویروس کرونا دریغ نمی‌کنند

فروزان مخدوم گفت: بسیجیان خواهر این مرز و بوم در خط مقدم مقابله با این ویروس برای کمک به کادر درمان و مردم حضور یافته و از هیچ تلاشی برای شکست این ویروس دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۸۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 31March 2020

خواهران بسیجی، از هیچ تلاشی برای مبارزه با ویروس کرونا دریغ نمی کنند

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «فروزان مخدوم» مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دزفول امروز با اشاره به اینکه در پی شیوع کرونا در دزفول اقشار مختلف پای کار آمدند، اظهار داشت: جهادگران بسیجی صحنه‌های ماندگاری از ایثار و مجاهدت را به نمایش گذاشتند و به تولید ماسک و لباس مورد نیاز برای پرستاران پرداختند.

وی افزود: بزرگ و کوچک برای آنها معنی ندارد و هر کدام یک گوشه از کار را گرفته‌اند تا هر چه زودتر آن سفارش‌هایی که قبول کرده‌ایم را سریع‌تر تحویل بدهیم.

مخدوم با بیان اینکه همچنان تلاش برای مبارزه با کرونا  و شکست آن در فضای حقیقی و مجازی ادامه دارد، افزود: روز به روز به تعداد جهادگران خواهر بسیجی اضافه می‌شود و تعداد چرخ خیاطی بیشتری را وارد کار می‌کنند؛ فرهنگ سازی یکی دیگر از اقدامات بسیجیان است که در فضای‌های مجازی در حال انجام است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دزفول با بیان اینکه بسیجیان این مرز و بوم در خط مقدم مقابله با این ویروس برای کمک به کادر درمان و مردم حضور یافته و از هیچ تلاشی برای شکست این ویروس دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: این اقدام با بهره‌گیری از امکانات موجود و قریب به  200 خواهر بسیجی در سطح شهرستان و شهرهای اقماری و به کارگیری قریب به 70دستگاه چرخ خیاطی و همچنین 13 کارگاه روازنه با تولید سه هزار ماسک و  تهیه لباس با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های بسیج خواهران شهرستان انجام می‌شود. همچنین قریب به 70 بسیجی خواهر در طرح غربالگری به مرکز بهداشت، پایگاه‌های سلامت و خانه بهداشت‌های شهرستان کمک می‌کنند.

وی  با اشاره به اینکه  خواهرانی که حضور دارند بسیجیانی بوده که در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشته و لباس رزمندگان را می دوخته‌اند، افزود: گر چه چهار دهه از پایان جنگ و دوران دفاع مقدس گذشته است اما دختران و زنان دزفولی تشکل‌های خود را حفظ کرده و رسالت خود را در زمینه‌های خدمت رسانی همچنان ادامه می‌دهند و در مواقع بحران گرد هم می آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها