امام جمعه خرمشهر:

فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها مراقب سلامت روحی مردم باشند

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور گفت: اضطراب، تزلزل و ناامیدی باعث تشدید بیماری می‌شود و همه اعم از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها باید مراقب سلامت روحی مردم باشند و معنویت را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۳۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 31March 2020

فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها مراقب سلامت روحی مردم باشند

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد عادل‌پور» امام جمعه خرمشهر در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: در مورد شیوع کرونا در این مرحله نباید به دنبال مقصر بود بلکه باید با قاطعیت برای کاهش آن اقدام کرد.

وی به بازارهای خرمشهر که کانون‌های خطر محسوب می‌شوند، اشاره کرد و افزود: نمی‌توان از مردم انتظار داشت که به خرید نروند و مواد غذایی تهیه نکنند چرا که این امر یک نیاز طبیعی است بلکه باید راهکارهایی برای رفع مشکل این بازارهای آلوده و خطرآفرین اندیشیده شود.

امام جمعه خرمشهر از ایجاد بازارهای محله‌ای، عرضه میوه و تره‌بار با خودروهای سیار یا آماده‌سازی محوطه‌ای وسیع برای عرضه ایمن این ارزاق به‌عنوان راهکار یاد کرد و گفت: باید تکلیف بازارهای خرمشهر تعیین شوند.

عادل پور همچنین به رعایت نکردن اصول بهداشتی در جایگاه‌های سوخت‌رسانی اشاره کرد و افزود: جای تأسف دارد که هیچ‌کدام از پمپ‌بنزین‌ها در خرمشهر موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی در ادامه بر لزوم آرامش بخشی به مردم در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: اضطراب، تزلزل و ناامیدی باعث تشدید بیماری می‌شود و همه اعم از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها باید مراقب سلامت روحی مردم باشند و معنویت را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار