در پیامی؛

مسئولان سپاه کربلا مازندران درگذشت حجت الاسلام «رضایی» را تسلیت گفتند

سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگذشت «سید عبدالعلی رضایی» مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۸۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 31March 2020

مسئولان سپاه کربلا مازندران درگذشت حجت الاسلام «رضایی» را تسلیت گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگذشت «سید عبدالعلی رضایی» مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال روحانی مجاهد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «سید عبدالعلی رضایی» مسئول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن مرحوم در کسوت روحانیت با اخلاق مداری و تعهد در سنگر نیروی انتظامی خدمات ارزشمندی را از خود برجای گذاشت و‌ در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام اهتمام وافر داشت.

امید است در ماه پرفضیلت شعبان که ماه رحمت بیکران و عنایات خاصه اهل بیت (ع) به ویژه نبی مکرم اسلام، رحمت للعالمین می‌باشد؛ توجهات آن حضرت شامل حال این خدمتگزار بااخلاص گردد.

اینجنابان درگذشت این روحانی مردمی و با اخلاص را به برادران خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی، روحانیت معظم و مردم معزز و ولایتمدار استان، بویژه به خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی، همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم . 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها