فرمانده سپاه رامسر خبر داد؛

برگزاری رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک در شهرستان رامسر

محمدرضا خمسیه گفت: رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک با استقرار گردان امام حسین (ع)، گردان فاتحین و گردان بیت المقدس و الزهرا (س) در سطح شهرستان رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 31March 2020

برگزاری رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک در شهرستان رامسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر در حاشیه رزمایش دفاع بیولوژیک در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه بعد از یک ماه خدمت و مجاهدت اعضای ستاد مقابله با کرونا و همچنین قرارگاه پدافند زیستی شهید سردار سلیمانی در کنار کادر درمانی شاهد حماسه آفرینی‌ها بودیم، اظهار داشت: ‌امروز هم به صورت نمادین رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک با همکاری حداکثری ادارات و نهادها و قرارگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و با استقرار گردان امام حسین (ع)، گردان فاتحین و گردان بیت المقدس و الزهرا (س) برگزار شد.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه این جنگ همان جنگ دوران دفاع مقدس است و مثل همان دوران همه پای کار آمدند، افزود: ‌با تاسی از سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» که نترسیم و نترسانیم، تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

خمسیه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن در عرصه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: همه آماده هستیم و ان شاء الله در این عرصه نیز باعث سربلندی نظام شویم.

فرمانده سپاه رامسر در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم همچنان آنها را به در خانه ماندن توصیه و ابراز امیدواری کرد تا در کنار کادر درمانی در مهار کرونا پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار