دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

ادامه تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در مراکز علمی خوزستان از طریق فضای مجازی

فضل الله صرامی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم وقت معین برای ادامه روند عادی تدریس در مراکز دانشگاهی، با تدابیر سردار یوسفی زمینه ادامه تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس از طریق فضای مجازی را فراهم کردیم.
کد خبر: ۳۸۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ - 31March 2020

ادامه تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در مراکز علمی خوزستان از طریق فضای مجازی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه مجازی کمیته علمی جهت بررسی شرایط تدریس 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های خوزستان امروز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این باره اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم وقت معین برای ادامه روند عادی تدریس در مراکز دانشگاهی، با تدابیر سردار یوسفی زمینه ادامه تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس از طریق فضای مجازی را فراهم کردیم.

وی افزود: در ابتدا برخی تصور می کردند که کلاس‌ها بعد از تعطیلات عید آغاز می شوند اما باتوجه به اینکه کلاس‌ها از ۱۵ فروردین آغاز نمی‌شوند، روند استفاده از کلاس‌های مجازی به تدریج افزایش یافت به طوری که اکنون اکثر اساتید به صورت مجازی روند تدریس را دنبال می‌کنند.

صرامی با اعلام امید به اینکه هر چه سریعتر شاهد رفع این بیماری و بازگشت به شرایط عادی زندگی و تدریس باشیم، گفت: از تهدید بوجود آمده بهره بردیم و آنرا به یک فرصت تبدیل کردیم تا بتوانیم در مواقع ضروری نهایت بهره را از دنیای دیجیتال و رسانه های مجازی به عمل آوریم و این رویکرد تنها تجربه و ماحصل دوران دفاع مقدس است که در هر شرایطی راهکاری برای ادامه فعالیت پیدا می شد و تمام نیروها تلاش می کردند که با حداقل امکانات از فضای حاکم بر آن شرایط بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها