معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در بوشهر؛

فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک با مشارکت خیرین در بوشهر

«صفر آریان پور» به تشریح مشارکت خیرین در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: بیش از ۳۰ کارگاه جهادگرانه و مردم پایه در راستای تولید ماسک و دستکش با مشارکت حمایتی خیرین بوشهری در سطح مناطق استان راه اندازی شده و فعال است.
کد خبر: ۳۸۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ - 31March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «صفر آریان پور» معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری خبر داد، اظهار داشت: خدمت رسانی، حمایت و امدادرسانی به مردم در حوزه احسان و نیکوکاری با مشارکت خیرین و پشتیبانی سازمان‌ها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مدیران و رهبران سازمان‌ها و کسانی که مسئولیت‌های سنگین اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارند، نباید از افراد جامعه و به ویژه خانواده خود غافل شوند، بلکه با درک شرایط خاص ویژه در مقابله با ویروس کرونا، باید به علاوه بر مسئولیت اجتماعی، به مسئولیت خود در نهاد خانواده و همچنین در جامعه به عنوان خانواده بزرگ‌تر بپردازند، که پاداش الهی را بر خواهد داشت.

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: با شعار و آرزو نمی‌توان به چیزی دست یافت؛ کار و عمل و سخت کوشی است که شیرینی موفقیت را به کام انسان می‌نشاند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مدیران و رهبران فعالیت‌های خدمت رسان جهادی و نیکوکاری و سایر حوزه‌ها؛ امیدوار کردن افراد و توجه دادن آنها به امدادهای خداوند، در راه رسیدن به اهداف است.

آریان‌پور افزود: در اتخاذ تصمیمات باید به عوارض و پیامدهای آن توجه کرد و همچنین حفظ وحدت و انسجام سازمان را از مهم‌ترین مسائل در تمامی زمان‌ها دانست.

وی به تشریح مشارکت خیرین در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: بیش از ۳۰ کارگاه جهادگرانه و مردم پایه در راستای تولید ماسک و دستکش با مشارکت حمایتی خیرین بوشهری در سطح مناطق استان راه اندازی شده و فعال است.

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: طی ۱۲ روز توسط این کارگاه‌ها روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک، تعداد ۲۰ هزار دستکش و ۲ هزار ژل ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا تولید و بسته بندی شده است.

وی افزود: با تأکیدات و پشتیبانی معنوی آیت الله صفایی بوشهری، این بسته‌های بهداشت در ایستگاه‌های ایست بازرسی و پایگاه‌های غربالگری و در سطح افراد نیازمند، سالمندان و معلولین و خانواده‌های بی بضاعت و مراکز خون‌گیری سازمان انتقال توزیع شده است.

آریان‌پور تصریح کرد: این حرکت کماکان با مدیریت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همت خیرین در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار