الحشد الشعبی آغاز عملیات امنیتی در دیالی را اعلام کرد

فرمانده عملیات دیالی الحشد الشعبی امروز از آغاز اجرای عملیات تفتیش و بازرسی شمال المقدادیه در استان دیالی با هدف پاکسازی این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 01April 2020

الحشد الشعبی آغاز عملیات امنیتی در دیالی را اعلام کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «طالب الموسوی» فرمانده عملیات دیالی در سازمان الحشد الشعبی امروز (چهارشنبه) گفت که عملیات تفتیش و بازرسی شمال المقدادیه در استان دیالی با هدف پاکسازی این منطقه و بازگرداندن آوارگان به منازل خود آغاز شده است.

الموسوی افزود که نیرو‌های فرماندهی عملیات دیالی در سازمان الحشد الشعبی با مشارکت ارتش و پلیس صبح امروز این عملیات را از سه ناحیه آغاز کردند.

طبق گزارش وب سایت الحشد الشعبی، الموسوی همچنین گفت که این نیرو‌ها عملیات خود را از منطقه العلیا الطنیره آغاز کرده و تا منطقه الصدور پیش خواهند رفت و یک گروه دیگر از نیرو‌ها نیز عملیات خود را از الزور الاسیود المعدان به سمت الخیلانیه آغاز کرده‌اند.

وی افزود که یک گروه دیگر از نیرو‌ها نیز منطقه الخیلانیه تا عرب عبدالمجبل عبدالله تا شروین و المنصوریه را محاصره کرده‌اند.

به گفته فرمانده عملیات دیالی هدف از برگزاری این عملیات نابودی مقر‌های داعش و پاکسازی پارک‌ها و باغ‌ها از مواد منفجره و جنگی باقی مانده از داعش است تا زمینه را برای بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه خود مهیا سازند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار