توسط جامعه بسیج جامعه پزشکی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از سومین نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهواز

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: سومین نقاهتگاه بیماران کرونایی که توسط بسیج در حال آماده‌سازی است، بزودی در بیمارستان طالقانی اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۸۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 01April 2020

بزودی سومین نقاهتگاه جامعه بسیج پزشکی در اهواز به بهره برداری می رسد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «الماس تیموری» سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان امروز در حاشیه راه‌اندازی نقاهتگاه ۱۰۰تختخوابی سردار شهید «قاسم سلیمانی» که به همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و با همکاری بسیج جامعه پزشکی خوزستان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: نقاهتگاه سردار سلیمانی با ظرفیت یکصد تخت در سالن ورزشی حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت اهواز برای پذیرش دوره نقاهت بیماران کرونایی به بهره برداری رسیده و آماده خدمات‌دهی به بیماران است.

وی افزود: بیماران کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان به مدت ۱۴ روز در این نقاهتگاه که مجهز به بخش پذیرش و تمامی امکانات درمانی و کادر پزشکی است نگهداری می‌شوند؛ همچنین ظرفیت این نقاهتگاه متناسب با پذیرش بیمار قابل افزایش است.

سرهنگ تیموری ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی خوزستان تاکنون بیش از ۵۵۰ تخت برای بیماران کرونایی در سراسر خوزستان آماده‌سازی کرده است.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه یک مجموعه نقاهتگاهی دیگر در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: سومین نقاهتگاه که توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان در حال آماده‌سازی است، نقاهتگاه بیمارستان طالقانی اهواز است که چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار