رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف حدود ۲۸ میلیون انواع لوازم بهداشتی احتکارشده در ۲۴ ساعت گذشته

سردار «محمدرضا مقیمی» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف و همچنین ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.
کد خبر: ۳۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 01April 2020

کشف حدود ۲۸ میلیون انواع لوازم بهداشتی احتکارشده در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار سرتیپ دوم «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پیشگیری از شیوع این بیماری، اظهار داشت: همچنان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی، در اولویت اول مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی ناجا قرار داشته و همکاری با سایر نهاد‌ها در توزیع سریع این اقلام، با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها، طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی؛ شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف و همچنین ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل می‌شود، گفت: در این‌خصوص ۵۰ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام «جهش تولید» به‌صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و... قاطعانه و مؤثر، با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: درخواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار