ابتلای ۹۷ نظامی صهیونیست به کرونا

ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که در مجموع، ۹۷ تن از نیروهایش به ویروس «کووید ۱۹» مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ - 02April 2020

ابتلای 97 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به ویروس «کووید- 19»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی، شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۳ نظامی دیگر این رژیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس با اعلام این‌که در مجموع ۹۷ تن از نیروهایش به ویروس «کووید ۱۹» مبتلا شده‌اند، افزود که تمامی این سربازان مبتلا در وضعیت جسمی خوبی قرار دارند.

طبق این بیانیه، سه هزار و ۲۳ نظامی دیگر اسرائیلی نیز به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به این ویروس، در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» نیز تصاویری از تجمع سربازان اسرائیلی را در اردوگاه «شفتا» در النقب منتشر کرد. در این تصاویر ده‌ها سرباز بدون رعایت دستور‌های وزارت بهداشت مبنی بر حفظ فاصله ۲ متری از یکدیگر برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، در کنار همدیگر ایستاده بودند.

اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته از ثبت ۷۳۴ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد که با احتساب این آمار، شمار مبتلایان به شش هزار و ۹۲ نفر افزایش یافته که حال ۹۵ نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است. این رژیم همچنین از فوت ۲۶ کرونایی در فلسطین اشغالی خبر داده است.

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد امروز نیز گزارش دادند که وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی دچار بیماری کرونا شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار