پیام سردار کارگر به مناسبت شهادت سردار «میرزامحمد سلگی»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی شهادت سردار «میرزامحمد سلگی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ - 02April 2020

پیام سردار کارگر به مناسبت شهادت سردار میرزا محمد سلگیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام میرزامحمد سلگی پیام تسلیتی صادر کرد.

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

خانواده محترم و معزز سردار سرتیپ پاسدار شهید میرزامحمد سلگی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام میرزامحمد سلگی موجب اندوه و تالم خاطر گردید.

یقینا ایثارگران، منادیان و راویان فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و سرمایه‌های عظیم بجا مانده از دوران حماسه و ایثارند که در تمامی لحظات زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج اسلام ناب محمدی (ص) و ادامه دهنده مسیر پرتلالو شهیدان و مدافعان راستین ولایت فقیه و پیروان حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند.

سلام و درود خداوند سبحان و رحیم بر روح مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام شهید میرزامحمد سلگی که اوج ایثار و شهادت را در کمینگاه مرصاد در مبارزه با منافقین مزدور با پای جسم و اشاعه فرهنگ حماسه و عشق را با فکر و قلم خویش در سطر سطر «آب هرگز نمی‌میرد» معنا بخشید و برای رهروان شهدا یادگار گذاشت.

اینجانب، شهادت این سردار جانباز و ایثارگر مخلص اسلام را که در دوره حیات بابرکت خویش به عنوان شهیدی زنده، از هیچ کوششی در پاسداشت نام و یاد شهدا دریغ ننمود را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده محترم و معزز ایشان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن شهید عزیز، علو درجات و صبر و اجر برای بازماندگان خواستارم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار