«حکیم» خواستار پایان بحران سیاسی عراق شد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس پارلمان عراق، روند مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تحولات اقتصادی و سیاسی عراق را بررسی کرد.
کد خبر: ۳۹۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 03April 2020

«حکیم» خواستار پایان بحران سیاسی عراق شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی جریان حکمت ملی، «سید عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان این کشور، روند مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تحولات اقتصادی و سیاسی عراق را بررسی کرد.

حکیم در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، خواستار افزایش تلاش‌ها در مبارزه با بحران کرونا شد و از مجلس خواست که با تصویب قوانین لازم از دولت و کمیته بحران کرونا در عراق حمایت کند.

وی همچنین خواستار رسیدگی به پیامد‌های اقتصادی محدودیت تردد به علت شیوع این ویروس بر طبقات کم‌درآمد، اقشار محروم و بازنشستگان و تأمین مواد لازم سبد حمایتی کالا در کشور برای دست‌کم سه ماه شد.

حکیم تأکید کرد که مجلس باید در رویارویی با بحران اقتصادی ناشی از کاهش قیمت نفت در کشور به مسئولیت خود عمل کند.

در عرصه سیاسی نیز وی از تشکل‌های سیاسی خواست که بحران سیاسی در کشور را پایان دهند و وضعیت بهداشتی و اقتصادی کشور را در نظر بگیرند و همه نیرو‌های سیاسی در دولت آینده حضور داشته باشند و هیچ نیروی سیاسی به حاشیه رانده نشود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار