ما قوی هستیم/

تولید ۷ هزار ماسک و توزیع ۲۲۰۰ لیتر ضدعفونی‌کننده توسط خادمان شهدا

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان تهران با بیان این‌که تولید ۷ هزار ماسک و توزیع روزانه ۲۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در دستور کار خادمان شهدا قرار دارد، گفت: از این میزان، ۱۵۰۰ لیتر به اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت استان تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 03April 2020

تولید ۷ هزار ماسک و توزیع ۲۲۰۰ لیتر ضدعفونی‌کننده در دستور کار سپاه سیدالشهداء (ع)به گزارش دفاع‌پرس از تهران، «سعید اصلانی» مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، صبح امروز (جمعه) با حضور در جمع خادمین شهدا و گروه جهادی ناحیه ری، در جریان روند فعالیت جهادی خادمین در جهت ریشه‌کنی بیماری کرونا، قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از فعالیت گروه جهادی، آمار دقیقی از فعالیت خادمین شهدا برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه کرد و اظهار داشت: گروه جهادی خادمین شهدا تنها دارنده دستگاه ازون در سطح استان تهران است که این دستگاه در ناحیه ری، برای ضد عفونی و گندزدایی مستقر است.

اصلانی همچنین به اقدامات گروه جهادی سپاه ناحیه شهرری در جهت مبارزه با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: روزانه ۴۰۰ عدد بسته‌های تغذیه میان‌وعده به بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی شهرری جهت مصرف پرسنل و کادر پزشکی درمان ارسال می‌شود.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان تهران با اشاره به این موضوع که تولید هفت هزار ماسک و توزیع روزانه دو هزار و ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از این میزان، یک‌هزار و ۵۰۰ لیتر به اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت استان تعلق می‌گیرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جهادگران، گفت: تولید یک‌هزار و ۸۰۰ شیلد و تحویل به هلال احمر شهرری و بیمارستان‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار