نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

تخریب وجهه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توسط آمریکا نشان‌گر قدرت بالای این ستاد در خدمت به مردم است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم، به‌ویژه آمریکاست.
کد خبر: ۳۹۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 03April 2020

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) حماسه‌ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار داشت: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور، به‌ویژه مبارزه با بیماری ویروس «کرونا» است.

امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به‌ویژه آمریکاست.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمت‌گزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسؤول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمت‌گزاران مردم هستند، می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمت‌گزار به مردم را تضعیف کنند؛ لکن همیشه حق پیروز است، چنانکه «مکتب سلیمانی» همواره پیروز است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها