«جهش تولید» شاه کلید خروج از اقتصاد نفتی و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهش تولید شاه کلید خروج از اقتصاد نفتی و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است، گفت: تولید داخلی رفاه اجتماعی و ارتقا معیشت مردم را رقم می‌زند.
کد خبر: ۳۹۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 04April 2020

«جهش تولید» شاه کلید خروج از اقتصاد نفتی و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیدحسن حسینی شاهرودی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید»، اظهار داشت: جهش تولید شاه کلید خروج از اقتصاد نفتی و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته بر رونق تولید تاکید داشتند اما سال جاری را  جهش تولید نامگذاری کردند زیرا رونق تولید کافی نبوده و نیاز است همه نهادها تمام توان خود را برای حرکت جهنده به سوی بهبود وضعیت تولید به کار برند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه در قانون بودجه سال 99 اعتباراتی حاصل از فروش نفت پیش‌بینی شده است اما همان گونه که در سال 98 فروش نفت و انتقال درآمدهای حاصل از آن به کشور با سختی انجام گرفت، امسال نیز فروش آن و انتقال درآمدهای حاصل شده به کشور با شرایط به مراتب سخت تری همراه خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تحریم‌ها و محدودیت فروش نفت در سال جاری را فرصتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: کشور نمی‌تواند اقتصاد بدون نفت را تجربه کند مگر اینکه توجه ویژه‌ای به تولید شود، جهش تولید از یک سو می‌تواند منجر به اشتغالزایی و از سوی دیگر موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: تولید داخلی منجر به رشد اقتصادی شده و این امر در نهایت رفاه اجتماعی و ارتقا معیشت مردم را رقم می‌زند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها