پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی در‌گذشت پدر شهیدان کرمی

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مرحوم مغفور «حاج بهمن‌کرمی» پدر شهدای والا‌مقام «سیروس، رسول و اصغر کرمی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۹۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 04April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مرحوم مغفور «حاج بهمن‌کرمی» پدر شهدای والا‌مقام «سیروس، رسول و اصغر کرمی» را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌ الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی‌آل‌هاشم» و «محمدرضا پورمحمدی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم مغفور آقای «حاج بهمن‌کرمی» نماد صبر و مقاومت و پدر شهدای والا‌مقام «سیروس، رسول و اصغر کرمی » موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این پدر مهربان، فداکار و اُسوه‌های صبر، این در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌ی خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونشان طی کنند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشند.

و حال پس از سال‌ها فراق، روح بلند این پدر بزرگوار به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند آذربایجان، اهالی شهید پرور مراغه، خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده‌های محترم کرمی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

جانباز حاج بهمن کرمی، پدر شهیدان والامقام اصغر، رسول، سیروس کرمی و جانباز اکبر کرمی، امروز در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها