مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

چرایی غفلت رسانه‌های جهان از خواب حقوق بشری آمریکا در بحران انسانی کرونا

سردار عباس یوسفی گفت: هم اکنون زمان پرداختن رسانه‌های کشور به چند سوال بزرگ و حیاتی در عرصه بین‌الملل است، سوالاتی که باید استکبار جهانی و دنیای غرب به آن پاسخی روشن و شفاف بدهد که چرا دیده‌بان به اصطلاح حقوق بشر در بحران انسانی کرونا خودش را به خواب زده است.
کد خبر: ۳۹۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ - 04April 2020

خواب دیده بان حقوق بشر دنیا، روی دست پلید آمریکا در بحران کرونا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان به تحلیل شرایط بحرانی امروز و مقایسه آن با دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در اصطلاح نظامی خیلی‌ها معتقدند که رویکرد آفندی می‌تواند از پدافندهای متعدد دشمن جلوگیری کند. عامیانه‌تر آن، اصطلاحی است که در فوتبال به کار می‌برند و معتقدند که بهترین دفاع، حمله است.

وی افزود: رسانه‌های ما باید در شرایط بحرانی و در مواقعی که بازی رسانه‌ای به دقایق حساسی نزدیک می‌شود حالت آفندی و مطالبه‌گرایانه به خود بگیرند تا مورد تهاجم ترکش‌ها و بمباران‌های خبری ناجوانمردانه دشمن یا تیم رقیب قرار نگیرند.

یوسفی ادامه داد: الان زمان پرداختن رسانه‌های کشور به چند سوال بزرگ و حیاتی در عرصه بین‌الملل است. سوالاتی که باید استکبار جهانی و دنیای غرب به آن پاسخی روشن و شفاف بدهد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان گفت: در بحران جهانی کرونا، چرا خبری از اخبار ضد و نقیض حقوق بشری نیست؟ چرا کسی به نقض حقوق بشر توسط آمریکا و اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه بسیاری کشورها که سلامت مردم‌شان به شدت در خطر است، سوال نمی‌پرسد؟ چرا دیده‌بان به اصطلاح حقوق بشر خودش را به خواب زده است؟ چرا سرقت ماسک‌های کشورهای دیگر به چالش و بمب خبری رسانه‌های دنیا تبدیل نمی‌شود؟ چرا مدعیان دهکده‌های جهانی فکری به حال دهکده بحران زده‌شان نمی‌کنند؟ 

وی تصریح کرد: رسانه‌های متعهد دنیا و رسانه‌های انقلابی ما باید با ارسال تیترهای هدفمندشان، امپراطوری رسانه‌ای غرب و دیگر نوچه‌های داخلی‌شان را به چالش بکشند و خواهان پاسخگویی به ده‌ها شبهه و سئوال در مورد حقوق بشری باشند که به شدت در آمریکا و اروپا در حال نقض شدن است. 

یوسفی در پایان ضمن تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس بابت پرداختن محتوایی به مسائل پیرامون این بحران جهانی افزود: وقتی صحبت از جنگ نرم و رسانه‌ای می‌کنیم یعنی آمادگی نبرد با شلیک محتوا، تیتر و اخباری که بر سر رسانه‌های دشمن چنان فرود آیند که فرصت شایعه‌سازی، تفرقه‌افکنی و شلیک اهداف پلیدشان به جوامع مد نظرشان را نداشته باشند و امیدوارم که رسانه‌های توانمند ما زین پس با قلم‌های جهادی و با تدبیرشان بتوانند مواضع ناحقوق بشری استکبار را بمباران خبرهای شفاف حقوق بشری ایرانی و اسلامی کنند و آنان را وادار کنند که به سوالت افکار عمومی جهان پاسخ بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار