سردار سلیمانی:

طرح اعتلای بسیج دانشجویی باید با کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکرد‌های جدید بسیج دانشجویی مورد پذیرش است و این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود.
کد خبر: ۳۹۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 04April 2020
طرح اعتلای بسیج دانشجویی باید با کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی، ضمن گفت‌وگو  با اعضای این معاونت، از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه عملیات جهادی مطلع شد.

سردار سلیمانی در ادامه با حضور در جمع هیئت رئیسه و معاونت‌های مأموریتی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج یعنی به کارگیری نیرو‌های مردمی لذا ساختار‌ها و امکانات شما باید به گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.
 
وی با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکرد‌های جدید شما مورد پذیرش است و کاملاً صحیح بیان شده است. این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادرسازی و نقش‌آفرینی انجام شود و فراگیری آن در سطح استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: نقش‌آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است و استقبال و تایید رهبری در این اواخر یک تاکید هم داشت که آن استمرار این حرکت است.

وی با توجه به فعالیت‌های جدید سازمان بسیج دانشجویی در حوزه‌های حکمرانی جدید و رشد فناوری و سرعت گسترش و عمق نفوذ آن تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در برنامه‌ریزی‌ها بهره برد. دوره دیوان‌سالاری دیجیتال شروع شده است؛ لذا حکومت‌ها باید از این فضا‌ها استفاده کنند؛ وگرنه عقب می‌مانند و غیر از این‌ها بهره می‌برند.

سردار سلیمانی در خصوص استقلال نسبی سازمان بسیج دانشجویی نیز گفت: اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه‌ریزی است و سازمان بسیج دانشجویی زیرساخت این شرایط را دارد؛ این قضیه دور از دسترس نیست و ضروری است که اجرا شود.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار