پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌ شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان «امیرحسین‌پور»

نماینده ولی فقیه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه‌خانم زهرا زاده‌حسن» مادر گرامی شهیدان معزز «علی، عباس و محمد امیرحسین‌پور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 04April 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، متن پیام حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی در پی درگذشت «حاجیه‌خانم زهرا زاده‌حسن» مادر گرامی شهیدان معزز «علی، عباس و محمد امیرحسین‌پور»، به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسین پور

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه‌ خانم زهرا زاده‌حسن» مادر گرامی شهیدان معزز «علی، عباس و محمد امیرحسین پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمدعلی شهیدی
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

به گزارش دفاع‌پرس، «عباس و محمد امیرحسین‌پور» هشتم آذر ۱۳۴۵ و نهم مرداد ۱۳۴۹ چشم به جهان گشودند و در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شلمچه و ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. گلزار شهدای بهشت رضا (ع) و گلزار شهدای خواجه ربیع در مشهد مقدس میزبان پیکر شهیدان عباس و محمد امیرحسین‌پور هستند.

برادر بزرگ‌تر جانباز ۷۰ درصد «علی حسین‌پور» در یکم فروردین ۱۳۴۱ متولد و در عملیات رمضان در منطقه کوشک از ناحیه چشم، پا و صورت مجروح شد و پس از سال‌ها تحمل مجروحیت در پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ در قم به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش در گلزار شهدای «علی ابن جعفر (ع)» در شهر خون و قیام قم در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید علی امیزحسین‌پور پس از جنگ تحمیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان و در سال‌های اخیر نماینده جامعه‌المصطفی‌العالمیه در کشور‌های شرق آسیا بود.

همچنین داماد این خانواده، شهید «حمیدرضا مختارزاده» یکم خرداد ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود و یکم اردیبهشت ۱۳۶۶ نیز شهد شهادت را نوشید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار