امیر صباحی‌فرد عنوان کرد؛

تداوم اقدامات نیروی پدافند هوایی ارتش برای مقابله با کرونا

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقدامات بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در تمامی یگان‌های نیروی پدافند هوایی ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 04April 2020

اقدامات بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: اقدامات بهداشتی، ضد عفونی اماکن و پایش کارکنان در تمامی یگان‌های نیروی پدافند هوایی در سطح کشور به صورت مستمر در حال انجام است.

وی به اقدامات ارتش در کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور اشاره کرد و افزود: نیروی پدافند هوایی در کنار مأموریت اصلی خود که کنترل و حفاظت از آسمان کشور است با انجام ضد عفونی شهر‌ها و ایجاد نقاهتگاه و ارائه خدمات بهداشتی در حد توان خود در کنار ملت عزیز ایران تا پایان این بیماری قرار خواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ادامه داد: امروز پدافند هوایی در تمام نقاط کشور با تکیه بر توان داخلی به انجام مأموریت و دفاع از حریم هوایی کشور می‌پردازد.

وی افزود: به همت جوانان این مرز و بوم، ایران در حوزه دفاعی قدرتمند است و ما امروز با استفاده از تجهیزات بومی که حاصل تلاش دانشمندان و متخصصان کشور است، آماده دفاع از میهن عزیز اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار