معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی:

شرایط امروز کشور به همت و اراده انقلابی و جهادی نیاز دارد

ولی الله حیاتی گفت: شرایط امروز کشور ما، شرایط کاملا جنگی است و در شرایط جنگی نیاز به همت و اراده انقلابی و جهادی داریم.
کد خبر: ۳۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 04April 2020

شرایط امروز کشور به همت و اراده انقلابی و جهادی نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در جلسه پیش گیری از شیوع ویروس کرونا در جمع مدیران کل استان از اجرای طرح «کامک» در استان خبر و اظهار داشت: طرح «کامک» به معنی کاهش اثرات منفی کرونا ویروس بر امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: طبق این طرح سه کارگروه شامل کارگروه‌های سیاسی-امنیتی، اجتماعی-فرهنگی و اقتصادی-زیربنایی تشکیل می‌شود و مدیران استان طرح‌های پیشنهادی خود را برای مقابله و کاهش اثرات منفی این ویروس به استاندار ارائه می‌دهند.

حیاتی بیان داشت: شرایط امروز کشور ما، شرایط کاملا جنگی است و در شرایط جنگی نیاز به همت و اراده انقلابی و جهادی داریم، امروز کشور ما در مقطعی قرار گرفته است که نقش همه ما برای آیندگان قابل قضاوت خواهد بود که ما در این شرایط برای کشورمان چه کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: برای مقابله با این ویروس باید برنامه داشته باشیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای این مسئله اهمیت ویژه‌ای قائل باشند و با اهتمام ویژه‌ای به دنبال ارائه ایده و طرحی برای مقابله با کرونا ویروس باشند تا بتوانیم با اجرای یک طرح جامع و منسجم در استان و کشور اثرات منفی کرونا ویروس را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها