دعوت استاندار خوزستان از مردم برای اهدای خون

استاندار خوزستان با اشاره به نیاز بیماران به خون، از مردم استان دعوت کرد تا با حفظ موازین بهداشتی اقدام به اهدای خون کنند.
کد خبر: ۳۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ - 05April 2020

همزمان با رعایت موازین بهداشتی به فکر اهدای خون به هموطنان مان هم باشیم

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان پس از اهدای خون در یک پایگاه انتقال خون در اهواز اظهار داشت: برای مقابله با کرونا به همه مردم توصیه کرده‌ایم در منزل بمانند. همچنین ادارات به حالت نیمه تعطیل درآمده و اصناف تعطیل شده‌اند. اکنون نیز تاکید می‌کنم که مردم در خانه بمانند.

وی افزود: فعالیت اصنافی مانند نانوایی‌ها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی برای تامین مایحتاج مردم ادامه دارد تا مردم در شرایط متعادل، در خانه ماندن را سپری کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به نیاز بیماران به خون در شرایط فعلی، تصریح کرد: در این بین، برخی افراد نیازمند حمایت ما هستند و زندگی و بقای این افراد از جمله بیماران تالاسمی و هموفیلی به حمایت و مساعدت ما بستگی دارد و باید خون به اندازه کافی وجود داشته باشد تا حیات شان ادامه یابد.

شریعتی اضافه کرد: بعضا بیماران اورژانسی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و به خون نیاز دارند؛ همین طور که اقلام مورد نظر و مایحتاج عمومی خود را  تامین می‌کنیم، باید کسانی که توانایی اهدای خون دارند با رعاین موازین و نکات بهداشتی در این زمینه اقدام کنند تا هم به کنترل کرونا و هم به حفاظت جان و آرام‌بخشی بیماران و خانواده‌های افرادی که به خون نیاز دارند، کمک کنیم.

وی گفت: امیدواریم با اقدام در این زمینه به عزیزانمان که در سازمان انتقال خون خوزستان زحمت می‌کشند، در تامین خون و فرآورده‌های خونی بیماران نیازمند کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار