مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی:

مردم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی به کمک مدافعان سلامت بشتابند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی گفت: برای قدردانی از مدافعان سلامت هر کاری را انجام دهیم باز هم کم است و تنها می‌توان با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در قرنطینه و قطع زنجیره انتقال کرونا به مدافعان سلامت کمک کرد.
کد خبر: ۳۹۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 05April 2020

کادر درمانی در نهایت ایثارگری از بیماران کرونایی مراقبت می‌کنند/// تیتر و لید بهتر لحاظ شود///مدیرکل بنیاد!!!!!!!/// ورودی متن درست تنظیم شود، گفتگو است یا خبر پوششی!!!//// عکس کشیده شده و عوض شود///سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در گفت‌وگو  با خبرنگار دفاع‌پرس‌ در ارومیه، ضمن تبریک فرارسیدن 18 فروردین روز بهداشت جهانی به تلاشگران و جهادگران عرصه سلامت و تسلیت به جامعه سلامت این استان در پی شهادت نخستین مدافع سلامت آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: در این روزها، بحران کرونا همه جهان را مشغول خود کرده و هر کشوری با توجه به ظرفیت‌های خویش به مقابله با این بیماری برخواسته است.

وی افزود: در ایران اسلامی نیز پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند و آنها با ایثارگری و از خودگذشتگی، دردها و مشکلات دوری از خانه و فرزند را به جان خریده و به یاری بیماران شتافته و همچون پروانه‌ای به دور آنها می‌چرخند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی ادامه داد: یکی از این مدافعان سلامت در آذربایجان‌ غربی نیز شهید رشید شیخ‌آقایی بهورز ۵۵ ساله در روستای ناچیت شهرستان بوکان بود که در راه مبارزه با ویروس کرونا به فیض شهادت نائل شد و عنوان نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌ غربی لقب گرفت.

وی عنوان کرد: شهید شیخ‌آقایی برای کمک به مردم شهرش تا آخرین لحظه از انجام وظیفه غفلت نکرد تا اینکه خودش نیز به این بیماری مبتلا و چند روزی را در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان بستری و سپس به بیمارستان طالقانی ارومیه منتقل و در نهایت جان خویش را در راه خدمت از دست داد و جا دارد که به خانواده وی و جامعه سلامت استان تسلیت گفت و سر تعظیم در برابر ارزش خدمات این مدافعان سلامت فرود آورد.

وحیدی متذکر شد: برای قدردانی از این مدافعان سلامت هر کاری را انجام دهیم باز هم کم است و تنها می‌توان به رعایت اصول بهداشتی و ماندن در قرنطینه و قطع زنجیره انتقال کرونا به این مدافعان سلامت کمک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها