سردار عبداللهی:

سپاه به دنبال رفع نیازمندی‌ها در جهت مقابله با کروناست

معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در جهت تأمین تجهیزات پزشکی و تجهیزاتی که در کنترل بیماری کرونا مؤثر هستند، تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۹۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 05April 2020

سپاه به دنبال رفع نیازمندی‌ها در جهت مقابله با ویروس کرونا استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان کل سپاه امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از سامانه هوشمند تشخیص دمای بدن شخصِ دارای علائم کرونا با بیان اینکه این سامانه دارای سه ساب سیستم است، اظهار داشت: این دوربین برای تشخیص بیماران کرونایی و غربالگری آن‌ها مؤثر است.

وی ادامه داد: این سامانه برای اولین بار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده و مخصوص مراکز تجمعی است.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از این دستگاه کمتر خواهد شد، اما سپاه پاسدان انقلاب اسلامی تلاش می‌کند که در همه ابعاد مجهز شود تا نیازها به تجهیزات پزشکی و تجهیزاتی که به کنترل بیماری کرونا کمک می‌کند، برطرف شود.

معاون بهداد کل سپاه افزود: این سامانه که می‌تواند با دقت بالایی بیماران کرونایی را شناسایی و به ما کمک کند، در مکان‌هایی که مورد نیاز باشد، استفاده خواهد شد.

وی در خصوص خبر‌های خوش سپاه برای ملت ایران در زمینه مقابله با کرونا گفت: رونمایی از این سامانه یکی از خبرهای خوش بوده و دو خبر دیگر هم طی هفته آینده به مردم داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار