سردار اخوان در جمع خبرنگاران:

بیمارستان‌ سیار نزسا برای شرایط بحرانی برپا شده است

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهید آیت الله صدوقی یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار است که برای شرایط بحرانی برپا شده است.
کد خبر: ۳۹۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 05April 2020

بیمارستان‌ سیار نزسا برای شرایط بحرانی برپا شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان مهدوی» معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در خصوص ایجاد بیمارستان سیار ۵۰۰ تخت خوابی این نیرو اظهار داشت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تمام توانمندی تخصصی نظام سلامت سپاه در اختیار مردم قرار گرفت، که بخشی از آن بیمارستان‌های سیار مجموعه نیروی زمینی است.

وی افزود: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهید آیت الله صدوقی یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار است که با سرعت برپا شده و از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تعداد تخت بستری و همچنین به لحاظ انعطاف‌پذیری سامانه‌ها، متناسب با نوع نیاز کشور ایجاد شده است.

سردار اخوان گفت: راهبردی که در حوزه بهداری رزمی به لحاظ دقت، سرعت و بهره برداری از سامانه‌های سیار تعریف کرده‌ایم در واقع ما را جزء ۵ کشور برتر دنیا قرار داده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان سیار با توجه به نیازی که مردم در درمان بیماری کرونا داشته باشند عملیاتی خواهد شد. در این مجموعه ۳۰ تخت آی سی یو را مجهز و آماده استفاده کرده‌ایم. نیرو‌هایی که مشغول هستند گروه‌های تخصصی و کادر پرستانی آموزش لازم را دیدند و تمام پروتکل‌های تخصصی ابلاغی وزارت بهداشت نیز در این بیمارستان اجرا شده است و اعتبار بخشی نیز در سطح عالی رعایت شده است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این بیمارستان برای شرایط بحرانی برپا شده است، گفت: اگر بیمارستان‌های ما جوابگو نباشند از این مجموعه‌ها استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستورالعمل‌هایی که در این زمینه ابلاغ شد درباره مراکز مراقبتی و نقاهتگاه‌ها هست که می‌تواند به افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار