فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد؛

فعالیت ۱۰ کارگاه تولید و توزیع ماسک در عسلویه

سرهنگ پاسدار «مهدی حسن‌زاده» گفت: تاکنون در ۱۰ کارگاه تولیدی عسلویه، مقادیر زیادی ماسک، امکانات و تجهیزات حفاظت انفرادی در مقابل ویروس کرونا تولید و بصورت برنامه‌ریزی شده و عادلانه توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 05April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «مهدی حسن‌زاده» فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در بازدید از ایستگاه ایست و بازرسی ورودی شهر‌های نخل تقی و عسلویه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان برای مهار کرونا، اظهار داشت: تنها راه مقابله با این بیماری منحوس، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است.

وی گفت: سپاه و بسیج از بطن ملت است و همواره تکلیفش خدمتگزاری صادقانه بوده و مردم آسوده باشند که ستون‌های محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی همچون هشت سال دفاع مقدس، در مقابل همه پیش آمد‌ها نظیر این ویروس منحوس، در میدان عمل حاضر بوده و تا شکست و ریشه کنی آن در کنار مردم عزیز و بزرگوار خواهند ماند.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان شهرستان عسلویه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: نیرو‌های بسیجی در زمینه ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین کنترل عبور و مرور در کنار سایر ارگان‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف شهرستان هستند.

حسن‌زاده تصریح کرد: تشکیل قرارگاه جهادی حضرت امام رضا (ع) یکی از اقدامات شاخص سپاه در مقابله با کرونا است که در این قرارگاه شهرستانی تمام فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه آفندی و پدافندی متمرکز شده است.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان در تولید و توزیع لوازم و مواد پیشگیرانه بیان داشت: تاکنون در ۱۰ کارگاه تولیدی عسلویه، مقادیر زیادی ماسک، امکانات و تجهیزات حفاظت انفرادی در مقابل ویروس کرونا تولید و بصورت برنامه ریزی شده و عادلانه توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه اضافه کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده اقتصادی در این ایام تهیه و توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و اقشار کم برخوردار انجام شده است.

این مسئول یکی دیگر از اقدامات را در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در این فضا اقدام به تولید محتوا و آموزش برای پیشگیری از بیماری کرونا انجام شده و نیز فعالیت‌های جهادگران در قالب عکس نوشته و کلیپ و نماهنگ به اطلاع مردم بزرگوار شهرستان رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با بیان اینکه بسیج و سپاه به صورت شبانه روزی در کمک به ارگان‌های متولی پایدار و استوار هستند، متذکر شد: از مردم می‌خواهیم که به خاطر خودشان و به خاطر تلاش‌های مدافعان سلامت که شبانه‌روز در این جبهه در حال جنگیدن هستند در خانه بمانند و از تردد‌های بی‌مورد و غیرضروری جدا خودداری کنند چراکه اگر این را رعایت نکنند تمام زحمات این عزیزان هدر می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار