فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی خبر داد؛

فعالیت 14 کارگاه تولید ماسک در شهرستان دشتی

سرهنگ پاسدار «علی غضنفری» گفت: تاکنون ۱۴ کارگاه توسط گروه‌های جهادی برای تولید ماسک و دستکش در شهرستان دشتی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۹۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 05April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علی غضنفری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک اظهار داشت: تاکنون ۱۴ کارگاه توسط گروه‌های جهادی برای تولید ماسک و دستکش در شهرستان دشتی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: گروه‌های جهادی شهرستان دشتی در کنار سایر نهادها و مسئولان و تشکل‌های مردمی نقشی مهم در تامین و توزیع نیازهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا دارند.

غضنفری اضافه کرد: روزانه تعدادی از ماسک‌های تولیدی میان بیمارخاص، دیالیزی و افراد نیازمند و گروه‌های در خطر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

این مسئول از تلاش های بسیجیان شهرستان برای پیشگیری از بیماری گرونا در دشتی قدردانی کرد و افزود: با مشارکت و آموزش شبکه بهداشت درمان دشتی ۵۰ تیم غربالگری از بسیجیان این شهرستان آموزش دیده و هم اکنون در این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در دشتی مشارکت در ضد عفونی و آلودگی‌زدایی اماکن عمومی در سطح شهرها و روستاها است که در کنار سایر مسئولان و تشکل‌ها روزانه این اماکن را ضد عفونی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی تاکید کرد: بهترین و مهمترین راه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ماندن در خانه و  خودداری از تردد غیر ضرور در شهر و روستا و رعایت نکات بهداشتی توسط همه شهروندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار