سردار مقیمی خبر داد؛

تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 05April 2020

تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی در سراسر کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع و همه‌گیری بیماری ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط تمامی رده‌های ناجا و سازمان‌های مربوطه تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی اغلب ادارات دولتی و غیردولتی و افزایش تردد در سطح شهر‌ها و نیاز مردم به کالا‌های بهداشتی و پزشکی و همچنین سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب، هوشیاری و آمادگی بیش از پیش این پلیس را می‌طلبد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه اجرای عملیات مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی تشدید شده است، ادامه داد: با پایان تعطیلات، طرح مذکور پایان نمی‌یابد و کماکان تا اطلاع ثانوی و اعلام سازمان‌های مسئول و مرتبط با این موضوع، درخصوص رفع نگرانی از کمبود و احتکار تجهیزات پزشکی ادامه داشته و پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، با تمام توان مقابله می‌کند.

وی عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است، تا بر اساس رسالت خود که همان پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است، به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و... قاطعانه و مؤثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه کند.

سردار مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار