مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد؛

توزیع ۵۰ هزار ماسک به اقشار آسیب‌پذیر در خوزستان

«کیامرث حاجی‌زاده» گفت: در ۲ روز گذشته حدود ۵۰ هزار ماسک برای تحویل به اقشار آسیب‌پذیر به فرمانداری‌های استان خوزستان تحویل داده شد.
کد خبر: ۳۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 05April 2020

توزیع ۵۰ هزار ماسک به اقشار آسیب‌پذیر در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «کیامرث حاجی زاده» مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار عدد ماسک فیلتردار و سه لایه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که مستقیم درگیر با بیماری کرونا هستند در سطح پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خوزستان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

وی افزود: حدود ۹۰ هزار از کل ماسک‌های توزیع شده از سوی شرکت فولاد خوزستان و بقیه توسط اداره کل مدیریت بحران خوزستان تهیه شده‌اند.

حاجی‌زاده گفت: تعداد ۲ هزار لباس حفاظتی نیز با حمایت و پشتیبانی شرکت صنایع فولاد خوزستان بین کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: در ۲ روز گذشته حدود ۵۰ هزار ماسک برای تحویل به اقشار آسیب‌پذیر به فرمانداری‌های استان تحویل داده شد.

وی متذکر شد: در این مدت آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی از طریق پتروشیمی کارون در ماهشهر تهیه و با درنظر گرفتن سهمیه، در اختیار فرمانداران و شهرداران سراسر استان قرار گرفت تا برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها