فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

کشف کارگاه‌های غیرمجاز تولید مواد ضدعفونی کننده در مازندران

سردار «سید محمود میرفیضی» از کشف بیش از 5 هزار مواد ضدعفونی کننده به همراه 12 هزار عدد بطری مواد شوینده در مازندران خبر داد.  
کد خبر: ۳۹۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 05April 2020

کشف کارگاه‌های غیرمجاز تولید موادضد عفونی کننده در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی عوامل خرید و فروش مواد ضدعفونی کنننده در فضای مجازی و کشف 15 میلیارد ریالی مواد ضدعفونی کننده در شهرستان‌های نکا و قائمشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای مقابله با محتکران و خرید و فروش غیر مجاز مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی موفق شدند، یکی از عوامل خرید و فروش مواد ضدعفونی کننده در فضای مجازی شهرستان نکا را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و عزیمت به آن شهرستان موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضدعفونی کننده و شوینده را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه موفق شدند، بیش از 5 هزار عدد مواد ضدعفونی کننده را به همراه 12 هزار عدد بطری مواد شوینده کشف کنند.

میرفیضی با اشاره به شناسایی عامل خرید و فروش مواد ضدعفونی کننده در فضای مجازی در شهرستان قائمشهر افزود: در همین راستا ماموران پلیس فتای این فرماندهی با شناسایی متهم که در سایت شیپور اقدام به درج آگهی کرده بود، موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضدعفونی کننده و شوینده را در یکی از روستاهای حومه این شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه تولیدی موفق شدند، بیش از 3 هزار و 300 لیتر مواد ضدعفونی کننده و شوینده غیر مجاز را کشف کنند.

میرفیضی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار مواد مکشوفه 15 میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی به عمل آمده تحویل نماینده اداره بهداشت و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه پلیس همواره در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت و درمان در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا دارد به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح معابر عمومی و اجرای ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در ورودی استان و شهرستان‌ها تا مهار و کنترل کامل این بیماری خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار