مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان جشنواره ادبی شهدای سلامت خوزستان با عنوان «رزمندگان سفید پوش»

ستاره عرفانی گفت: هدف از برگزاری جشنواره ادبی شهدای سلامت خوزستان، ارج نهادن به زحمات صادقانه و ترویج فرهنگ ایثار توسط جامعه پزشکی ما است که از دوران دفاع مقدس به ارث برده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ - 05April 2020

انتشار فراخوان جشنواره ادبی شهدای سلامت خوزستان با عنوان «رزمندگان سفید پوش»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری جشنواره داستان کوتاه شهدای سلامت اظهار داشت: مدیریت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تدابیر سردار یوسفی به جهت بهره‌برداری ادبی مناسب از وضعیت کنونی کشور و تبدیل تهدید کرونا به فرصت در راستای تقدیر از کادر درمانی و پزشکی که همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم ایثار حضور دارند در نظر دارد جشنواره داستان کوتاهی را با موضوع «شهدای سلامت و کادر درمان» و  «خانواده‌ها و فرزندان شهدای کادر درمان» در سطح استان خوزستان برگزار کند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا۲۰ اردیبهشت است. همچنین جوایز نفرات اول یک میلیون تومان، جوایز نفرات دوم ۸۰۰ هزار تومان و جوایز نفرات سوم۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

عرفانی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ادبی، ارج نهادن به زحمات صادقانه و ترویج فرهنگ ایثار توسط جامعه پزشکی ما است که از دوران دفاع مقدس به ارث برده‌اند و قطعا ارسال داستان های مطلوب منجر به چاپ کتاب هایی خواهد شد که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهند ماند. 

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی b.adabait@gmail.com ارسال کنند. همچنین هر نویسنده می‌تواند ۵ اثر به دفتر جشنواره ارسال کند.

انتهای پیام/                      

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار